Матеріально-технічне забезпечення

Матеріально-технічне забезпечення ЗДО №24 "Котигорошко"

Будівля ЗДО (дитячий садок) №24 «Котигорошко» розташована на земельній ділянці площею 4780м кв., і огорожена по всьому периметру. Будівля дошкільного закладу має два поверхи ,загальною площею 1333,2 м кв. Площа групових приміщень складає 592,72 м кв.  

В дошкільному закладі є універсальний зал, медичний кабінет, харчоблок, пральня, методичний кабінет, кабінети директора, спеціалістів (музичні керівники, інструктор з фізкультури, керівника гуртка; практичного психолога),завідувача господарства, кастелянші, комора та підсобні приміщення.

Будівля дошкільного навчального закладу, територія відповідає Санітарному регламенту для закладів дошкільної освіти та утримуються в належному стані. На об'єкті виконано всі роботи передбачені проектною документацією згідно з державними будівельними нормами,стандартами і правилами роботи,у тому числі щодо доступності для мало мобільних груп населення-пандус, доступний заїзд до приміщень , безпроблемне пересування на візку по території закладу .

Заклад дошкільної освіти забезпечений комп'ютерним обладнанням в кількості – 2 комп'ютери з підключенням до Інтернет мережі (за бюджетні кошти), ноутбук,кольоровий принтер,ксерокс-2, ламінатор та плазмовий телевізор ,музична колонка.


ІНКЛЮЗІЯ

Утворення інклюзивної групи

Із січня 2022 року рішення про утворення інклюзивної групи приймає керівник закладу дошкільної освіти на підставі заяви обох чи одного з батьків або інших законних представників дитини з особливими освітніми потребами (ООП) та висновку інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ) про комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини.

Інклюзивну групу в закладі дошкільної освіти за наявності навіть однієї такої заяви утворюють обов'язково

Кількість дітей з ООП у групі

В інклюзивних групах кількість дітей з ООП має становити не більше трьох осіб. Залежно від рівня підтримки дитини, кількість змінюють. Зокрема, в інклюзивній групі може перебувати не більше:

- однієї дитини, яка потребує четвертого чи п'ятого рівня підтримки;

-двох дітей, які потребують третього рівня підтримки

-трьох дітей, які потребують другого рівня підтримки.

-За наявності висновку ІРЦ, що не містить інформації про рівень підтримки, дитину зараховують у групу відповідно до рекомендацій команди психолого-педагогічного супроводу та складності порушень

  • Рівні підтримки дітей в освітньому процесі
  • Освітній процес слід організовувати з урахуванням рівнів підтримки та на основі висновку ІРЦ. Зокрема, запровадили п'ять рівнів підтримки відповідно до ступенів прояву труднощів під час освітнього процесу:
  • І ступінь прояву - поодинокі, незначні труднощі;
  • ІІ ступінь прояву - труднощі легкого ступеня прояву;
  • ІІІ ступінь прояву - труднощі помірного ступеня прояву;
  • ІV ступінь прояву - труднощі тяжкого ступеня прояву;
  • V ступінь прояву - труднощі найтяжчого ступеня прояву.

  • УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ЗДО 
  • доступний  для мало мобільних груп населення
  •  наявний пандус, 
  • доступний заїзд до приміщень , 
  • безпроблемне пересування на візку по території закладу
Всі права захищені 2018
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати