Матеріально-технічне забезпечення
Матеріально-технічне забезпечення ЗДО №24 "Котигорошко"
Будівля ЗДО (дитячий садок) №24
«Котигорошко» розташована на земельній ділянці площею 4780м кв., і огорожена по
всьому периметру. Будівля дошкільного закладу має два поверхи ,загальною площею 1333,2 м кв. Площа групових
приміщень складає 592,72 м кв.
В дошкільному закладі є універсальний зал, медичний кабінет, харчоблок, пральня, методичний кабінет, кабінети директора, спеціалістів (музичні керівники, інструктор з фізкультури, керівника гуртка; практичного психолога),завідувача господарства, кастелянші, комора та підсобні приміщення.
Будівля дошкільного навчального закладу, територія відповідає Санітарному регламенту для закладів дошкільної освіти та утримуються в належному стані. На об'єкті виконано всі роботи передбачені проектною документацією згідно з державними будівельними нормами,стандартами і правилами роботи,у тому числі щодо доступності для мало мобільних груп населення-пандус, доступний заїзд до приміщень , безпроблемне пересування на візку по території закладу .
Заклад дошкільної освіти забезпечений комп'ютерним обладнанням в кількості – 2 комп'ютери з підключенням до Інтернет мережі (за бюджетні кошти), ноутбук,кольоровий принтер,ксерокс-2, ламінатор та плазмовий телевізор ,музична колонка.
ІНКЛЮЗІЯ
Утворення інклюзивної групи
Із січня 2022 року рішення про утворення інклюзивної групи приймає керівник закладу дошкільної освіти на підставі заяви обох чи одного з батьків або інших законних представників дитини з особливими освітніми потребами (ООП) та висновку інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ) про комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини.
Інклюзивну групу в закладі дошкільної освіти за наявності навіть однієї такої заяви утворюють обов'язково
Кількість дітей з ООП у групі
В інклюзивних групах кількість дітей з ООП має становити не більше трьох осіб. Залежно від рівня підтримки дитини, кількість змінюють. Зокрема, в інклюзивній групі може перебувати не більше:
- однієї дитини, яка потребує четвертого чи п'ятого рівня підтримки;
-двох дітей, які потребують третього рівня підтримки
-трьох дітей, які потребують другого рівня підтримки.
-За наявності висновку ІРЦ, що не містить інформації про рівень підтримки, дитину зараховують у групу відповідно до рекомендацій команди психолого-педагогічного супроводу та складності порушень
- Рівні підтримки дітей в
освітньому процесі
- Освітній процес слід
організовувати з урахуванням рівнів підтримки та на основі висновку ІРЦ.
Зокрема, запровадили п'ять рівнів підтримки відповідно до ступенів прояву
труднощів під час освітнього процесу:
- І ступінь прояву -
поодинокі, незначні труднощі;
- ІІ ступінь прояву -
труднощі легкого ступеня прояву;
- ІІІ ступінь прояву -
труднощі помірного ступеня прояву;
- ІV ступінь прояву - труднощі тяжкого
ступеня прояву;
- V ступінь прояву - труднощі
найтяжчого ступеня прояву.
- УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ЗДО
- доступний для мало мобільних груп населення
- наявний пандус,
- доступний заїзд до приміщень ,
- безпроблемне пересування на візку по території закладу