МЕТОДИЧНА СТОРІНКА

Забезпечення якості освітньої діяльності закладу освіти

- забезпечення публічної інформації про діяльність закладу освіти (ст. 30 Закону України «Про освіту»),

Вебсайт zdo-24 kotyhoroshko.webnode.com.ua

- дотримання принципів академічної доброчесності у діяльності педагогічних працівників (ст. 42 Закону України «Про освіту»);

- запобігання та протидія булінгу (цькуванню);

- створення умов щодо професійного зростання педагогічних працівників (постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників (зі змінами).

- внутрішній моніторинг якості освіти здійснюється відповідно до статті 48 Закону України «Про освіту», наказу Міністерства освіти і науки України від 16.01.2020 № 54 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти».

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров'я дітей, формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту, виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.

З а в д а н н я:

1.Сприяти реалізації завдань Закону України "Про дошкільну освіту " та нормативно-правових документів про методичну роботу в дошкільному навчальному закладі шляхом вивчення, узагальнення та впровадження в практику діяльності педагогів надбань науки, педагогічних технологій, творчого підходу до розв'язання професійних проблем з педагогічними кадрами.

2. Формувати інформаційно-комунікативну компетентність педагогів як необхідної умови успішності професійної діяльності.

3. Створити умови для реалізації педагогіки партнерства - плідної співпраці з дітьми та батьками на засадах взаємної довіри й поваги.

4. Покращувати рівень сформованої життєвої компетентності дитини шляхом використання сучасних інформаційних технологій, впровадження інноваційних технологій та педагогічних ідей в освітньо - виховний процес.

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ЩОДО ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРТИДІЮ БУЛІНГУ

ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(ДИТЯЧИЙ САДОК)№24 «КОТИГОРОШКО» ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

(ЗДО №24 «КОТИГОРОШКО»)

Код ЄДРПОУ 41612872

НАКАЗ

22.04.2025                                           Івано-Франківськ                                 № 25/о/д

Про призначення уповноваженої особи

для здійснення невідкладних заходів реагування

у випадках виникнення фактів насильства

На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», наказу Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 №1646 «Деякі питання реагування на випадки боулінгу(цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти»,зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 03.02.2020 за №111/34394, наказу Міністерства освіти і науки України від 26.02.2020 №293 «Про затвердження Плану заходів спрямованих на створення безпечного середовища та профілактики булінгу (цькуванню) у закладах освіти», листа Міністерства освіти і науки України від 20.03.2020 №6/480-20 «Про план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) у закладах освіти», листа Міністерства освіти і науки України від 14.08.2020 № 1/9-436 «Про створення безпечного освітнього середовища у закладах освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню) , з метою створення безпечного освітнього середовища та протидії жорстокості й насильства стосовно однолітків (булінгу),

НАКАЗУЮ:

  • Призначити уповноваженою особою для здійснення невідкладних заходів реагування у випадках виникнення фактів насильства на 2025-2026 навчальний рік вихователя-методиста,Наталію ТИМОФЄЄВУ.
  • Уповноваженій особі:

2.1.Розробити порядок подання та розгляду(з дотриманням конфіденційності)заяв про випадки боулінгу(цькування) в ЗДО №24 «Котигорошко»

/ Додаток/

2.2.Правила поведінки здобувачів освіти в ЗДО,

3.Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор ЗДО №24 «Котигорошко»                                 Оксана ДОЦЯК

З наказом ознайомлена:                                    __________ Наталія ТИМОФЄЄВА

Додаток до наказу

директора ЗДО №24 «Котигорошко»

№ 24 о/д,від 22.04.2025 року

ПОРЯДОК

подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв

про випадки булінгу (цькуванню) в ЗДО №24 «Котигорошко»

Загальні питання

1. Цей Порядок розроблено відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)».

2. Цей Порядок визначає процедуру подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькуванню).

3. Заявниками можуть бути здобувачі освіти, їх батьки/законні представники, працівники та педагогічні працівники закладу та інші особи.

4. Заявник забезпечує достовірність та повноту наданої інформації.

5. У цьому Порядку терміни вживаються у таких значеннях:

Булінг (цькування) – діяння (дії або бездіяльність) учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров'ю потерпілого.

Типовими ознаками булінгу (цькування) є:

  • систематичність (повторюваність) діяння;
  • наявність сторін – кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), спостерігачі (за наявності);
  • дії або бездіяльність кривдника, наслідком яких є заподіяння психічної та/або фізичної шкоди, приниження, страх, тривога, підпорядкування потерпілого інтересам кривдника, та/або спричинення соціальної ізоляції потерпілого.

Подання заяви про випадки булінгу (цькуванню)

1. Здобувачі освіти, працівники та педагогічні працівники, батьки та інші учасники освітнього процесу, яким стало відомо про випадки булінгу (цькування), кібербулінгу учасниками або свідками якого стали, або підозрюють його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб зобов'язані повідомляти керівнику закладу.

2. Розгляд та неупереджене з'ясування обставин випадків булінгу (цькування), кібербулінгу здійснюється відповідно до поданих заявниками заяв про випадки булінгу (цькування), кібербулінгу (далі – Заява).

3. Заяви, що надійшли на електронну пошту закладу або особисті звернення отримує секретар, яка зобов'язана терміново повідомити керівника закладу та відповідальну особу.

4. Прийом та реєстрацію поданих Заяв здійснює відповідальна особа, а в разі її відсутності – особисто керівник закладу або його заступник.

5. Заяви реєструються в окремому журналі реєстрації заяв про випадки булінгу (цькування).

6. Форма та примірний зміст Заяви оприлюднюється на офіційному веб-сайті закладу.

7. Датою подання заяв є дата їх прийняття.

8. Розгляд Заяв здійснює керівник закладу з дотриманням конфіденційності.

Відповідальна особа

1. Відповідальною особою призначається працівник закладу освіти з числа педагогічних працівників.

2. До функцій відповідальної особи відноситься прийом та реєстрація Заяв, повідомлення керівника закладу.

3. Відповідальна особа призначається наказом керівника закладу.

4. Інформація про відповідальну особу та її контактний телефон оприлюднюється на офіційному веб-сайті закладу.

Комісія з розгляду випадків булінгу (цькування), кібербулінгу

1. За результатами розгляду Заяви керівник закладу видає рішення про проведення розслідування випадків булінгу (цькування), кібербулінгу із визначенням уповноважених осіб.

2. З метою розслідування випадків булінгу (цькування), кібербулінгу уповноважені особи мають право вимагати письмові пояснення та матеріали у сторін.

3. Для прийняття рішення за результатами розслідування керівник закладу створює комісію з розгляду випадків булінгу (цькування), кібербулінгу (далі – Комісія) та скликає засідання.

4. Комісія створюється наказом керівника закладу.

5. До складу комісії можуть входити педагогічні працівники (у томі числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булера, керівник закладу та інші заінтересовані особи.

6. Комісія у своїй діяльності керується законодавством України та іншими нормативними актами.

7. Якщо Комісія визначила що це був булінг (цькування), кібербулінг, а не одноразовий конфлікт чи сварка, тобто відповідні дії носять систематичний характер, то керівник закладу освіти зобов'язаний повідомити уповноважені органи Національної поліції (ювенальна провенція) та службу у справах дітей.

8. У разі, якщо Комісія не кваліфікує випадок як булінг (цькування), кібербулінг а постраждалий не згодний з цим, то він може одразу звернутись до органів Національної поліції України із заявою, про що керівник закладу освіти має повідомити постраждалого.

9. Рішення Комісії приймаються більшістю її членів та реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів всіх членів Комісії.

10. Потерпілий чи його/її представник можуть звертатися відразу до уповноважених органів Національної поліції України (ювенальна поліція) та службу у справах дітей з повідомленням про випадки булінгу (цькування).

11. Батьки зобов'язані виконувати рішення та рекомендації Комісії.

Терміни подання та розгляду Заяв

1. Заявники зобов'язані терміново повідомляти керівнику закладу про випадки булінгу (цькування), кібербулінгу а також подати Заяву.

2. Рішення про проведення розслідування із визначенням уповноважених осіб видається протягом 1 робочого дня з дати подання Заяви.

3. Розслідування випадків булінгу (цькування) уповноваженими особами здійснюється протягом 3 робочих днів з дати видання рішення про проведення розслідування.

4. За результатами розслідування протягом 1 робочих дня створюється Комісія та призначається її засідання на визначену дату але не пізніше чим через 3 робочих дні після створення Комісії.

5. Керівник закладу зобов'язаний повідомити уповноважені органи Національної поліції (ювенальна провенція) та службу у справах дітей про кваліфікований Комісією випадок булінгу (цькування), кібербулінгу протягом одного дн

Директору ЗДО №24 «Котигорошко»

Оксані ДОЦЯК

__________________________________

(прізвище, ім'я, по батькові заявника)

__________________________________

(адреса проживання)

__________________________________

(контактний телефон)

ЗАЯВА

Я, _____________________________________________________, повідомляю про випадок булінгу (цькування), кібербулінгу учасником (свідком) якого я є, що стався (потрібне підкреслити)____________________________ у (на) _______________________________________________________ (дата, час) ________________________________________________________,а саме_______ (місце) ______________________________________________________________ (розгорнутий виклад фактів щодо виявлених випадків булінгу (цькування)) ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ 

__________ __________

(дата) (підпис)

ПРОТОКОЛ №_____

засідання комісії з розгляду випадків булінгу (цькування)

____________________________________________________________________

(Найменування закладу освіти)

« » 20___р. Час год. хв.

Підстава_____________________________________________________________

(від кого і коли надійшла заява або повідомлення про випадок булінгу (цькування)

_______________________________________________________________________________________________

(стислий зміст заяви або повідомлення) *1

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Присутні

  • Члени комісії (_____ осіб) згідно з наказом про склад комісії від

___________№____________:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • Інші особи (______осіб):

СЛУХАЛИ

І. Затвердження Порядку денного засідання.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

II. Розгляд питань Порядку денного засідання

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

III. Ухвалили рішення про:

  • Потреби сторін булінгу (цькування) в соціальних та психологопедагогічних послугах, в тому числі із залученням фахівців служби у справах дітей та (або) центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

(опис відповідних послуг та відповідальні за їх надання)

  • Заходи для усунення причин булінгу (цькування)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

(опис заходів та відповідальні за їх виконання)

  • Заходи виховного впливу по відношенню до сторін булінгу (цькування)

________________________________________________________________________________________________________________________________________

(опис заходів та відповідальні за їх виконання)

  • Рекомендації для педагогічних (науково-педагогічних) працівників закладу освіти щодо доцільних методів здійснення освітнього процесу та інших заходів з малолітніми чи неповнолітніми сторонами булінгу (цькування), їхніми батьками або іншими законними представниками

________________________________________________________________________(опис рекомендацій і суб 'єктів призначення цих рекомендацій)

  • Рекомендації для батьків або інших законних представників малолітньої чи неповнолітньої особи, яка стала стороною булінгу (цькування) (опис рекомендацій і суб 'єктів призначення цих рекомендацій)

_____________________________________________________________________

(опис рекомендацій і суб 'єктів призначення цих рекомендацій)

Голова комісії ___________________

Секретар ___

Нормативно-правові документи, програми на які опирається заклад дошкільної освіти

1. Основними нормативними документами, які визначають особливості організації освітнього процесу, життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти та професійної діяльності педагогів є:

• Закон України «Про освіту»;

• Закон України «Про дошкільну освіту»;

• Закон України «Про охорону дитинства»;

• Положення про ЗДО;

• Санітарний регламент ДНЗ.

2. Інструктивно- методичні рекомендації МОН України «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024навчальному році» . 3.Лист МОН України №1/7707-22 від 11.07.2022 «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану",№1/3845-22 від 02.04.2022 "Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні", Окремі питання організації безпечного освітнього простору визначено в листі МОН від 31.05.2023 № 4/1798-23 «Рекомендації щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти в літній період в умовах воєнного стану», листі МОН від 20.06.2023 № 1/8820 «Про організацію безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти та обладнання укриттів»
4. Нормативною основою організації освітнього процесу в ЗДО у 2023/2024 н. р. є Базовий компонент дошкільної освіти (далі — Стандарт), «Методичні рекомендації до оновленого Базового компонента дошкільної освіти». Освітній процес необхідно будувати за принципами опосередкованого навчання, діяльнісного підходу, партнерської взаємодії дитини та дорослого. Освітню діяльність планувати відповідно до наказу МОН «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності».







ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(ДИТЯЧИЙ САДОК)№24 «КОТИГОРОШКО» ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

(ЗДО №24 «КОТИГОРОШКО»)

Код ЄДРПОУ 41612872

НАКАЗ

22.04.2025                                      Івано-Франківськ                                         № 26/о/д

Про затвердження складу комісії з розгляду

випадків булінгу(цькування)

На виконання Закону України № 8584 від 18.12.2018р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу», відповідно до методичних рекомендацій Міністерства освіти, науки та молоді, з метою виявлення та протидії булінгу серед учасників освітнього процесу, швидкого реагування на такі випадки,

НАКАЗУЮ:

1. Створити комісію з розгляду випадків булінгу серед учасників освітнього процесу у такому складі:

Голова комісії – Оксана ДОЦЯК,директор ЗДО

Секретар – Марія СТЕФІНІ,вихователь,громадський інспектор

Члени комісії:

Наталія ТИМОФЄЄВА,вихователь-методист;

Світлана ПАВЦЬО,практичний психолог

2.Комісії:

2.1.Затвердити Положення про комісію з розгляду випадків булінгу у Закладі дошкільної освіти №24 «Котигорошко».

/ДОДАТОК1 /

2.1.Розробити Правила поведінки здобувачів освіти.

2.2. Засідання комісії проводити у випадку письмової заяви керівнику закладу освіти.

2.3. Всі заяви про випадки боулінгу реєструвати в Журналі реєстрації заяв про випадки булінгу (цькування) /ДОДАТОК 2/

2.3.У випадках скликання комісій до її роботи залучати батьків, чиї діти причетні до випадків булінгу.

3.Вихователям:

3.1.Постійно проводити роз'яснювальну роботу з вихованцями та батьками щодо їх відповідальності за дії, які прирівнюються до булінгу.

4.Довести до відома усіх педагогічних працівників про персональну відповідальність за випадки булінгу з їх боку чи спробу втаємничення таких випадків зі сторони вихователів чи колег по роботі.

5.З даним наказом ознайомити усіх педагогічних працівників.

6.Копію даного наказу розмістити на офіційному сайті ЗДО №24 «Котигорошко».

7.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор ЗДО №24 «Котигорошко» Оксана ДОЦЯК

З наказом ознайомлені:

Наталія ТИМОФЄЄВА,вихователь методист-

Надія СМІЖАК,вихователь –

Іванна ВЕРТЕПНА,вихователь –

Романа ЛЕВКО,вихователь –

Ірина ПАНТЕЛЄЄВА,вихователь –

Оксана ІЛЬНИЦЬКА,вихователь –

Оксана ДЕЛЕТЮК.,вихователь –

Юлія ПУКАЛЯК,вихователь –

Марія ЛЕСЬКВ.,вихователь-

Марія СТЕФІНІВ.,вихователь-

Світлана ПАВЦЬО.,практичний психолог-

Наталія МЕЛИМУКА,муз. керівник –

Віта ВОЛОШИНОВИЧ.,кер.гуртка з хореографії

ДОДАТОК 1 до наказу

директора ЗДО №24«Котигорошко»

№ 26 о/д,від 22.04.2025 року

Положення

про комісію з розгляду випадків булінгу

у Закладі дошкільної освіти №24 «Котигорошко».

  • Комісія з розгляду випадків булінгу затверджується наказом по закладу.з можливістю зміни її складу.
  • Комісія з розгляду випадків булінгу підпорядковується директору ЗДО.

  • Комісія з розгляду випадків булінгу :
  • Проводить засідання відповідно до поданих заяв здобувачів освіти, їхніх батьків, законних представників, інших осіб.
  • Розглядає заяви про випадки булінгу (цькування) здобувачів освіти, їхніх батьків, законних представників, інших осіб.
  • Проводить розслідування випадків булінгу (цькування) за поданою заявою.
  • На засіданні приймає рішення за результатами проведеного розслідування
  • Доповідає директору про рішення за результатами проведеного розслідування.

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА НАУКИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(ДИТЯЧИЙ САДОК)№24 «КОТИГОРОШКО»

(ЗДО №24 «КОТИГОРОШКО»)

НАКАЗ

23.09.2024                              Івано-Франківськ                                     № 41 /о/д

Про створення та затвердження

атестаційної комісії І рівня

для атестації педагогів

ЗДО № 24 "Котигорошко" у 2024/2025році

На виконання законів України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", у зв'язку з уведенням у дію Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09 вересня 2022року № 805, та з метою організації атестації педагогічних працівників

НАКАЗУЮ:

1. Створити атестаційну комісію І рівня для атестації педагогічних працівників ЗДО № 24 "Котигорошко" у 2025 році, відповідно до плану.

2. Затвердити склад атестаційної комісії І рівня:

Оксана ДОЦЯК,директор ЗДО №24 «Котигорошко», голова атестаційної комісії;

Світлана ПАВЦЬО,практичний психолог, секретар атестаційної комісії;

члени атестаційної комісії:

Ольга ВАСЮТИН,вихователь-методист ,спеціаліст І категорії;

Надія СМІЖАК,вихователь, голова ПК, спеціаліст І категорії;

Мар`яна СЕНИЧ,інструктор з фізкультури,спеціаліст вищої категорії.

3. Атестаційній комісії провести атестацію педагогічних працівників ЗДО № 24 «Котигорошко» відповідно до Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022 р., наказ № 805, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 21.12.2022р.за № 1649/38985

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор ЗДО №24 «Котигорошко» Оксана ДОЦЯК

З наказом ознайомлені: Світлана ПАВЦЬО

Ольга ВАСЮТИН

Мар`яна СЕНИЧ

Надія СМІЖАК

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА НАУКИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(ДИТЯЧИЙ САДОК)№24 «КОТИГОРОШКО»

(ЗДО №24 «КОТИГОРОШКО»)

НАКАЗ

04.10.2024                                  Івано-Франківськ                                     № 48 о/д

Про організацію та проведення атестації

педагогічних працівників ЗДО №24

«Котигорошко» у 2024-2025 навчальному році

Відповідно до статей 50, 54 Закону України «Про освіту», ст.27 Закону України «Про загальну середню освіту», ст.32 Закону України «Про дошкільну освіту», ст.25 Закону України «Про позашкільну освіту», Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09 вересня 2022 року № 805, Постанови Кабінету Міністрів України № 1109 від 23 грудня 2015 року «Про затвердження переліку кваліфікаційних категорій і педагогічних звань педагогічних працівників та порядку їх присвоєння», з метою забезпечення повноти і об'єктивності в оцінюванні роботи керівників, педагогічних працівників закладів освіти Івано-Франківської міської територіальної громади ,наказу Департаменту освіти та науки від 23.09.2024р. № 493 «Про проведення атестації керівників та педагогічних працівників закладів загальної середньої,дошкільної,позашкільної освіти міста у 2024-2025 навчальному році»

НАКАЗУЮ:

  • Забезпечити проведення атестації педагогічних працівників ЗДО №24 «Котигорошко» у 2024-2025навчальному році відповідно до Положення про атестацію педагогічних працівників:
  • Шевчук Лідію Миколаївну,музичного керівника, на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії»
  • Павцьо Світлану Миколаївну,практичного психолога, на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»
  • Ільницьку Оксану Михайлівну,вихователя , на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії»
  • Сміжак Надію Степанівну, вихователя ,на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»
  • Пукаляк Юлію Миколаївну ,вихователя,на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії»
  • Стефінів Марію Степанівну,вихователя,на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії»
  • Вихователю-методисту,Ользі ВАСЮТИН:

2.1. Затвердити план заходів та графік проведення атестації .

(ДОДАТОК 1,2 )

  • Забезпечити належний контроль за проведенням атестації, об'єктивне оцінювання рівня професійної діяльності з метою запобігання формалізму в оцінюванні діяльності педагогічних працівників.
  • Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор ЗДО№24 «Котигорошко» Оксана ДОЦЯК

З наказом ознайомлені:

Ольга ВАСЮТИН ______________

Надія СМІЖАК ________________

Марія СТЕФІНІВ ________________

Оксана ІЛЬНИЦЬКА______________

Юлія ПУКАЛЯК ____________________

Віта ВОЛОШИНОВИЧ_________________

Світлана ПАВЦЬО _____________________

Лідія ШЕВЧУК _____________________

Орієнтовний план

підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2023 рік

ЗДО №24 «Котигорошко»

Організація освітнього процесу в ЗДО у 2023/2024 навчальному році  здійснюється відповідно до таких пріоритетних завдань:




Моніторинг якості освіти 2023-2024


Реалізація річних завдань сприяла якісному та ефективному виконанню завдань, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти, успішному розв'язанню актуальних проблем педагогічної теорії та практики, спрямовувалась на практичне застосування. Діяльність спрямовувалась на підвищення якості дошкільної освіти засобами ефективних педагогічних підходів у розвитку різних видів дитячих компетенцій.

В освітній роботі в групі дітей молодшого віку протягом року пріоритетним напрямком стало ознайомлення з дитина у соціумі та первинна соціалізація дітей. Внаслідок цієї роботи діти мають більш повні, ніж їх однолітки, уявлення про оточуючий світ та навички спілкування. Також результатом плідної роботи вихователя та помічника вихователя над формуванням культурно-гігієнічних навичок є досить високий розвиток самостійності дітей, сформованість необхідних навичок самообслуговування, і, навіть, початків взаємодопомоги. Проте, недостатньо сформовано у дітей уявлення про Всесвіт, дослідницькі дії, конструктивні навички, що свідчить про несистематичну роботу в даному напрямку.

Таким чином, у групі молодшого віку недосконалою є звуковимова дітей, розвиток зв'язного мовлення залишається проблемою. Потребує подальшої роботи формування комунікативно-мовленнєвої діяльності, елементарних уявлень про природу планети Земля, навичок дослідницької діяльності формування екологічної компетентності.

Багато уваги приділено патріотичному вихованню малюків, ознайомленню з культурою та традиціями українського народу. Діти легко спілкуються, будують висловлювання та роблять висновки, проте російською мовою, з українським мовленням наявні деякі труднощі.

Вихователі дітей старшого дошкільного віку багато уваги приділила формуванню у дітей зв'язного мовлення, тому рівень сформованості мовленнєвої компетентності дітей досить високий.. Діти мають розвинуті навички малювання, аплікації, дещо гірші – з ліплення. Проте не достатньо сформовані виконавські вміння, мало уваги приділялось театралізованій діяльності.

Разом з тим, слід зазначити, що потребує покращення робота з формування у дітей образного українського мовлення, зокрема, майже не вживаються малі фольклорні жанри, мова недостатньо виразна та образна.

В цілому діти старших груп підготовлені до школи.,

За дослідженнями практичного психолога, всі діти старших груп готові до школи.

Отже, в результаті проведеної роботи на кінець навчального року маємо такі якісні показники моніторингу рівня досягнень вихованців ЗДО:

Всі права захищені 2018
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати