МЕТОДИЧНА СТОРІНКА
Забезпечення якості освітньої діяльності закладу освіти
- забезпечення публічної інформації про діяльність закладу освіти (ст. 30 Закону України «Про освіту»),
Вебсайт zdo-24 kotyhoroshko.webnode.com.ua
- дотримання принципів академічної доброчесності у діяльності педагогічних працівників (ст. 42 Закону України «Про освіту»);
- запобігання та протидія булінгу (цькуванню);
- створення умов щодо професійного зростання педагогічних працівників (постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників (зі змінами).
- внутрішній моніторинг якості освіти здійснюється відповідно до статті 48 Закону України «Про освіту», наказу Міністерства освіти і науки України від 16.01.2020 № 54 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти».
Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров'я дітей, формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту, виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.
З а в д а н н я:
1.Сприяти реалізації завдань Закону України "Про дошкільну освіту " та нормативно-правових документів про методичну роботу в дошкільному навчальному закладі шляхом вивчення, узагальнення та впровадження в практику діяльності педагогів надбань науки, педагогічних технологій, творчого підходу до розв'язання професійних проблем з педагогічними кадрами.
2. Формувати інформаційно-комунікативну компетентність педагогів як необхідної умови успішності професійної діяльності.
3. Створити умови для реалізації педагогіки партнерства - плідної співпраці з дітьми та батьками на засадах взаємної довіри й поваги.
4. Покращувати рівень сформованої життєвої компетентності дитини шляхом використання сучасних інформаційних технологій, впровадження інноваційних технологій та педагогічних ідей в освітньо - виховний процес.
Нормативно-правові документи, програми на які опирається заклад дошкільної освіти
1. Основними нормативними документами, які визначають особливості організації освітнього процесу, життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти та професійної діяльності педагогів є:
• Закон України «Про освіту»;
• Закон України «Про дошкільну освіту»;
• Закон України «Про охорону дитинства»;
• Положення про ЗДО;
• Санітарний регламент ДНЗ.
2. Інструктивно- методичні рекомендації МОН України «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024навчальному році» . 3.Лист МОН України №1/7707-22 від 11.07.2022 «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану",№1/3845-22 від 02.04.2022 "Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні", Окремі питання організації безпечного освітнього простору визначено в листі МОН від 31.05.2023 № 4/1798-23 «Рекомендації щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти в літній період в умовах воєнного стану», листі МОН від 20.06.2023 № 1/8820 «Про організацію безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти та обладнання укриттів»4. Нормативною основою організації освітнього процесу в ЗДО у 2023/2024 н. р. є Базовий компонент дошкільної освіти (далі — Стандарт), «Методичні рекомендації до оновленого Базового компонента дошкільної освіти». Освітній процес необхідно будувати за принципами опосередкованого навчання, діяльнісного підходу, партнерської взаємодії дитини та дорослого. Освітню діяльність планувати відповідно до наказу МОН «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності».
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА НАУКИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(ДИТЯЧИЙ САДОК)№24 «КОТИГОРОШКО»
(ЗДО №24 «КОТИГОРОШКО»)
НАКАЗ
23.09.2024 Івано-Франківськ № 41 /о/д
Про створення та затвердження
атестаційної комісії І рівня
для атестації педагогів
ЗДО № 24 "Котигорошко" у 2024/2025році
На виконання законів України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", у зв'язку з уведенням у дію Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09 вересня 2022року № 805, та з метою організації атестації педагогічних працівників
НАКАЗУЮ:
1. Створити атестаційну комісію І рівня для атестації педагогічних працівників ЗДО № 24 "Котигорошко" у 2025 році, відповідно до плану.
2. Затвердити склад атестаційної комісії І рівня:
Оксана ДОЦЯК,директор ЗДО №24 «Котигорошко», голова атестаційної комісії;
Світлана ПАВЦЬО,практичний психолог, секретар атестаційної комісії;
члени атестаційної комісії:
Ольга ВАСЮТИН,вихователь-методист ,спеціаліст І категорії;
Надія СМІЖАК,вихователь, голова ПК, спеціаліст І категорії;
Мар`яна СЕНИЧ,інструктор з фізкультури,спеціаліст вищої категорії.
3. Атестаційній комісії провести атестацію педагогічних працівників ЗДО № 24 «Котигорошко» відповідно до Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022 р., наказ № 805, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 21.12.2022р.за № 1649/38985
4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор ЗДО №24 «Котигорошко» Оксана ДОЦЯК
З наказом ознайомлені: Світлана ПАВЦЬО
Ольга ВАСЮТИН
Мар`яна СЕНИЧ
Надія СМІЖАК
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА НАУКИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(ДИТЯЧИЙ САДОК)№24 «КОТИГОРОШКО»
(ЗДО №24 «КОТИГОРОШКО»)
НАКАЗ
04.10.2024 Івано-Франківськ № 48 о/д
Про організацію та проведення атестації
педагогічних працівників ЗДО №24
«Котигорошко» у 2024-2025 навчальному році
Відповідно до статей 50, 54 Закону України «Про освіту», ст.27 Закону України «Про загальну середню освіту», ст.32 Закону України «Про дошкільну освіту», ст.25 Закону України «Про позашкільну освіту», Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09 вересня 2022 року № 805, Постанови Кабінету Міністрів України № 1109 від 23 грудня 2015 року «Про затвердження переліку кваліфікаційних категорій і педагогічних звань педагогічних працівників та порядку їх присвоєння», з метою забезпечення повноти і об'єктивності в оцінюванні роботи керівників, педагогічних працівників закладів освіти Івано-Франківської міської територіальної громади ,наказу Департаменту освіти та науки від 23.09.2024р. № 493 «Про проведення атестації керівників та педагогічних працівників закладів загальної середньої,дошкільної,позашкільної освіти міста у 2024-2025 навчальному році»
НАКАЗУЮ:
- Забезпечити проведення атестації педагогічних працівників ЗДО №24 «Котигорошко» у 2024-2025навчальному році відповідно до Положення про атестацію педагогічних працівників:
- Волошинович Віту Петрівну,керівника гуртка з хореографії,на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст»
- Шевчук Лідію Миколаївну,музичного керівника, на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії»
- Павцьо Світлану Миколаївну,практичного психолога, на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»
- Ільницьку Оксану Михайлівну,вихователя , на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії»
- Сміжак Надію Степанівну, вихователя ,на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»
- Пукаляк Юлію Миколаївну ,вихователя,на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії»
- Стефінів Марію Степанівну,вихователя,на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії»
- Вихователю-методисту,Ользі ВАСЮТИН:
2.1. Затвердити план заходів та графік проведення атестації .
(ДОДАТОК 1,2 )
- Забезпечити належний контроль за проведенням атестації, об'єктивне оцінювання рівня професійної діяльності з метою запобігання формалізму в оцінюванні діяльності педагогічних працівників.
- Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор ЗДО№24 «Котигорошко» Оксана ДОЦЯК
З наказом ознайомлені:
Ольга ВАСЮТИН ______________
Надія СМІЖАК ________________
Марія СТЕФІНІВ ________________
Оксана ІЛЬНИЦЬКА______________
Юлія ПУКАЛЯК ____________________
Віта ВОЛОШИНОВИЧ_________________
Світлана ПАВЦЬО _____________________
Лідія ШЕВЧУК _____________________
Орієнтовний план
підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2023 рік
ЗДО №24 «Котигорошко»
Організація освітнього процесу в ЗДО у 2023/2024 навчальному році здійснюється відповідно до таких пріоритетних завдань:
Моніторинг якості освіти 2023-2024
Реалізація річних завдань сприяла якісному та ефективному виконанню завдань, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти, успішному розв'язанню актуальних проблем педагогічної теорії та практики, спрямовувалась на практичне застосування. Діяльність спрямовувалась на підвищення якості дошкільної освіти засобами ефективних педагогічних підходів у розвитку різних видів дитячих компетенцій.
В освітній роботі в групі дітей молодшого віку протягом року пріоритетним напрямком стало ознайомлення з дитина у соціумі та первинна соціалізація дітей. Внаслідок цієї роботи діти мають більш повні, ніж їх однолітки, уявлення про оточуючий світ та навички спілкування. Також результатом плідної роботи вихователя та помічника вихователя над формуванням культурно-гігієнічних навичок є досить високий розвиток самостійності дітей, сформованість необхідних навичок самообслуговування, і, навіть, початків взаємодопомоги. Проте, недостатньо сформовано у дітей уявлення про Всесвіт, дослідницькі дії, конструктивні навички, що свідчить про несистематичну роботу в даному напрямку.
Таким чином, у групі молодшого віку недосконалою є звуковимова дітей, розвиток зв'язного мовлення залишається проблемою. Потребує подальшої роботи формування комунікативно-мовленнєвої діяльності, елементарних уявлень про природу планети Земля, навичок дослідницької діяльності формування екологічної компетентності.
Багато уваги приділено патріотичному вихованню малюків, ознайомленню з культурою та традиціями українського народу. Діти легко спілкуються, будують висловлювання та роблять висновки, проте російською мовою, з українським мовленням наявні деякі труднощі.
Вихователі дітей старшого дошкільного віку багато уваги приділила формуванню у дітей зв'язного мовлення, тому рівень сформованості мовленнєвої компетентності дітей досить високий.. Діти мають розвинуті навички малювання, аплікації, дещо гірші – з ліплення. Проте не достатньо сформовані виконавські вміння, мало уваги приділялось театралізованій діяльності.
Разом з тим, слід зазначити, що потребує покращення робота з формування у дітей образного українського мовлення, зокрема, майже не вживаються малі фольклорні жанри, мова недостатньо виразна та образна.
В цілому діти старших груп підготовлені до школи.,
За дослідженнями практичного психолога, всі діти старших груп готові до школи.
Отже, в результаті проведеної роботи на кінець навчального року маємо такі якісні показники моніторингу рівня досягнень вихованців ЗДО: