Цікаві ідеї

Сучасне життя підпорядковане дуже швидкому темпу, людина повинна дуже швидко до всього адаптуватися. Особливо важко доводиться дитині дошкільного віку, коли у неї немає ще великого соціального досвіду. Такий темп життя накладає відбиток на його психічний розвиток і всі його пізнавальні процеси.
У зв'язку з цим актуальним завданням стає пошук нових моделей і форм організації всієї діяльності дітей в умовах виховання і навчання в дошкільному закладі. Музейна педагогіка, що виникла на стику педагогіки, психології, музеєзнавства, мистецтва створює умови для розвитку особистості дитини шляхом включення її в різноманітну діяльність, що охоплює емоційну, інтелектуальну, діяльнісну сфери. Музейна педагогіка інтегровано вирішує завдання естетичного, морального, духовного, патріотичного виховання. Форми і методи її роботи сприяють розвитку і вдосконаленню комунікативно-мовних, пізнавальних, творчих компетенцій дитини-дошкільника, його успішной соціалізації в дитячому, а далі, дорослому суспільстві.
Саме тому на початку навчального року педагогічний колектив схвалив пропозицію методичної служби КДНЗ про розробку проекту«Міні-музей в дитячому садку».У процесі створення міні-музеїв співробітникам дитячого саду довелося спробувати себе в ролі дизайнерів, художників і ролі музеєзнавців. Колектив кожної групи визначив тему і назву міні-музею, розробив його модель, тощо.
Створюючи міні-музеї, ми не забували про те, що, звичайно ж, провідною діяльністю дошкільнят є і залишається гра, тому педагогами було розреблоно дидактичні та рухливі ігри відповідно до тематики музеїв.